Nadi, Viti Levu - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Derk Trip - WaarBenJij.nu Nadi, Viti Levu - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Derk Trip - WaarBenJij.nu

Nadi, Viti Levu

Door: Derkiemans :D

Blijf op de hoogte en volg Derk

22 September 2010 | Fiji, Nadi

Bula!

het is woensdag 15 september wanneer ik me weer eens, voor de verandering, naar het vliegveld moet verplaatsen omdat ik het volgende vliegtuig niet wil missen. Sydney, 06:00 uur: mijn wekker gaat af, spring uit bed en ik pak mijn koffers. Vervolgens zeul ik me te pletter met al die bagage van me naar beneden (vanaf de 6e etage waar ze me gedumpt hadden) om uit te checken. Even snel een ontbijtje achterover werken en hup...naar centraal station. Vanaf daar heb ik de trein genomen naar international airport om me vervolgens in te checken bij de bali voor de vlucht van Jetstar.

Welcome to the Fiji Islands!

Het is ondertussen 09:00 uur wanneer het vliegtuig met vluchtnummer JQ119 opstijgt richting de warmte. Gerechtigheid, want na al die koude maanden in OZ en NZ wordt het tijd voor paradijs. Warmte, zon, zee & strand is iets waar ik heel erg naar uitkeek :)
Enkele uren later landden we op het vliegveld van Fiji, airport Nadi (gelegen op het grootste eiland van Fiji). Ik kwam het vliegtuig uit en ik sprong al bijna een gat in het plafond van blijdschap: de zon schijnt, het is 30 graden en er is geen wolkje aan de lucht. Hoe chill!!
Ik heb me vervolgens, na mijzelf ingecheckt te hebben bij de douane, gemeld bij Awesome Adventures Fiji waar ik de volgende dag mee op tour zou gaan. Met de taxi is meneer keurig netjes afgeleverd bij Nadi Bay Resort en ik heb eerst eens eventjes, na natuurlijk ingecheckt te zijn, wat boodschappen gedaan want ik rammelde van de trek. De supermarkt is toch maar 3 minuten lopen dus dat heb ik meteen maar even gefixt. Na mijn boodschappen ben ik naast het zwembad gaan liggen en ben ik later in het restaurant van het hotel een happie gaan eten. Kort maar krachtig, om 20:30 uur ben ik even op bed gaan liggen en ben ook meteen in slaap gevallen want ik was heel erg moe van het vele reizen van de afgelopen 2 weken. Na al die eindeloze busritten in NZ, de vlucht vanuit Auckland en de vlucht naar Nadi hebben mij heel wat energie afgenomen.

De volgende dag ben ik weer eens bijtijds opgestaan om mijn spullen te pakken voor de tour. Om 07:30 uur kwam de bus voorgereden om mij naar Port Denarau te brengen. Hier aangekomen heb ik mijn bagage ingecheckt en mijn tour kon beginnen met een boek aan vouchers.

Welcome to the Yasawa Islands of Fiji!

Moce!

  • 22 September 2010 - 09:57

    Mevr.de Bok:

    Alweer een reisverslag!

  • 22 September 2010 - 10:02

    Mevr. De Bok:

    Driekus,wat eindeloos dat je nog een berichtje stuurt.Wat moet die warmte lekker zijn voor je,geniet ervan want dat is de slagroom op je taartje!Ik verheug me erg op je thuiskomst en om alle verhalen te horen.Dikke zoen Annie de B.

  • 22 September 2010 - 13:54

    Remi Taal :

    Heey Trip,

    Wat heb je een mooie en leuke tijd...reizen is inderdaad erg vermoeiend....ik weet er ook wat van....geniet lekker in feejee en maak en nog een leuk feest van voordat je weer in de hectiek van het drukke westen komt....
    Probeer zoveel mogelijk verslagen te lezen en je schrijft ook erg goed en boeiend.

    veel plezier en we zien elkaar weer snel.

    Mvg Remi Taal Man van Staal

  • 22 September 2010 - 20:54

    Mama:

    dat klinkt wel erg prettig tot slot van je avontuur.wij verheugen ons op je terugkeer vlg. week.
    geniet er nog lekker van de laatst warme dagen voor je de herfst in duikt! liefs, mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Fiji, Nadi

FeejeeXperience

Zon, zee & strand

Recente Reisverslagen:

26 September 2010

Laatste dagen Fiji

23 September 2010

Yasawa Islands, Awesome Adventures of Fiji

22 September 2010

Nadi, Viti Levu
Derk

Actief sinds 19 Dec. 2009
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 36346

Voorgaande reizen:

20 Mei 2014 - 31 Mei 2014

(The Big Apple) New York City

13 Januari 2014 - 08 Februari 2014

Bienvenido América Central

19 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Travelling South Asia

15 September 2010 - 25 September 2010

FeejeeXperience

07 Juli 2010 - 13 September 2010

Backpacking The Kiwi's, New Zealand

16 Februari 2010 - 06 Juli 2010

Backpacken Down Under

Landen bezocht: