Tussendoortje - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Derk Trip - WaarBenJij.nu Tussendoortje - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Derk Trip - WaarBenJij.nu

Tussendoortje

Door: Derkiemans :D

Blijf op de hoogte en volg Derk

07 September 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Kia Ora & Haere Mai,

eventjes een kort bericht voor tussendoor. 'k Was niet in de buurt van CHCH waar in de buurt ervan de aardbeving plaatsvond. Heb het alleen gevolgt op afstand via tv.

Daarnaast is gaat de inhoud van dit bericht alleen om het volgende. Komende zondag is het de laatste dag in NZ. Ik maak dan weer mijn verhaaltje over de laatste 2 weken. Al mijn bevindingen, sinds mijn terugkeer in Wellington, ga ik dan beschrijven van het noordeiland.

Dus tot het volgende bericht, zondag in je postvakkie! Genaamd: The North

E Noho Ra!

• 07 September 2010 - 08:34

Vaders:

Ben weer erg benieuwd naar je verslag!
    De tijd vliegt en wij verheugen ons enorm op eind september.

• 07 September 2010 - 18:22

Daniëlle Meijer:

Nou kan niet w8en!! :D

You Go! hihi

• 10 September 2010 - 09:34

Marijke (Haantje):

Lieve Derkie,
    gelukkig ben je bespaard gebleven voor nare zaken tijdens je verblijf aan de andere kant van de aardbol. Fijn!Nu heb je veel gedaan gedurende deze reis.Maar wat heeft deze reis jou gedaan? Ben reuze benieuwd naar je verhalen en geniet nog maar goed van je laatste weken. vee liefs,
    Haantje

• 11 September 2010 - 16:53

Fem:

Happy days! Gelukkig! Ik was in die tijd in Ierland, heb nog aan je gedacht!! Tijd gaat snel. Gaat niet meer lang duren tot je op Den Haag Centraal aankomt ;D
    Succes met de laatste lootjes, geniet er van zo lang het nog kan Derkieman!!!!
    XX