Afscheid NZ & voorbereidingen Fiji - Reisverslag uit Sydney, Australië van Derk Trip - WaarBenJij.nu Afscheid NZ & voorbereidingen Fiji - Reisverslag uit Sydney, Australië van Derk Trip - WaarBenJij.nu

Afscheid NZ & voorbereidingen Fiji

Door: Derkiemans :D

Blijf op de hoogte en volg Derk

14 September 2010 | Australië, Sydney

G'day mates!

Gisteren heb ik afscheid genomen van NZ. Ik had om 03:15 uur de wekker gezet want ik moest de bus hebben van 04:00 uur om vervolgens om 07:00 uur Auckland te verlaten met het vliegtuig. Goodbye beautiful country, goodbye kiwi's!

Aangekomen in Sydney was het half bewolkt met zo nu en dan zon. Ik ben naar het hostel gegaan waar ik begin juli ook was met Sem & Jet omdat het naast het treinstation is. Ik kwam dus inderdaad naar Sydney Central Station met de trein want ik had alles al uitgekiend. Even ingecheckt, spullen op de 6e etage gedropt (heerlijk, kan ik weer trappen lopen) en toen maar eens een wandeling gaan maken. Aangezien ik Sydney toch al gezien heb, ben ik heerlijk in de zon gaan zitten bij de Harbour Bridge en Opera House, het blijft een fantastische plaats om te zijn, ookal heb ik beiden grootheden al -tig keer gezien. Lekker opwarmen voor mijn volgende avontuur. Nou ja, avontuur...Fiji wordt gewoon lekker genieten van heerlijk weer want dat heb ik wel verdiend. Ik kan mij voorstellen als mister bleekscheet want ik zie er niet uit. Doel: terugkomen als neger :)

Ook vandaag heb ik geen speciale activiteiten om te ondernemen, dus ik zie wel wat ik ga doen. Vanavond niet te laat pitten want om 06:00 uur gaat de wekker voor mijn vliegtuig richting Nadi.
Daarnaast wil ik jullie laten weten dat het aftellen kan beginnen. Vandaag de dag duurt het nog maar 14 dagen voordat ik me weer op nederlandse bodem bevind.

Vanuit Sydney zeg ik jullie allemaal gedag en zie ik jullie graag terugkomen bij de verhalen over FeejeeXperience.

Tot in Nadi, tot op Viti Levu :)

Cheers!

  • 14 September 2010 - 16:25

    Norma:

    Geniet van Fiji en het mooie weer! Lekker zonnen en nagenieten van al je belevenissen tot nu toe. Tot gauw!
    liefs Norma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Derk

Actief sinds 19 Dec. 2009
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 36353

Voorgaande reizen:

20 Mei 2014 - 31 Mei 2014

(The Big Apple) New York City

13 Januari 2014 - 08 Februari 2014

Bienvenido América Central

19 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Travelling South Asia

15 September 2010 - 25 September 2010

FeejeeXperience

07 Juli 2010 - 13 September 2010

Backpacking The Kiwi's, New Zealand

16 Februari 2010 - 06 Juli 2010

Backpacken Down Under

Landen bezocht: