Belangrijk tussenbericht! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Derk Trip - WaarBenJij.nu Belangrijk tussenbericht! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Derk Trip - WaarBenJij.nu

Belangrijk tussenbericht!

Door: Derkiemans :D

Blijf op de hoogte en volg Derk

24 Juni 2010 | Australië, Brisbane

G'day people,

allereerst wil ik iedereen hartelijk danken voor de reacties op mijn verhalen. Dit geeft mij het idee dat verhalen gelezen worden waar ik erg blij mee ben, dus merci!

Daarnaast zien jullie mij niet op 16 augustus in nederland terug. Ik heb een vlucht geboekt naar Nieuw Zeeland en ik zal mijn reis beeindigen met een aantal daagjes Fiji, als de financien dit nog kunnen verdragen maar daar ga ik wel vanuit.
Ik zal dus eind september Schiphol op z'n kop zetten. Officiele data volgen nog want nog niet alles staat vast.

Als derde punt wil ik mededelen dat foto's die ik maak op hoge resolutie staan en groter zijn dan 4 MB. Foto's uploaden kost veel tijd en hier is tijd = geld.
Foto's komen dus niet op internet te staan, excuses!!! Ik zal binnenkort een cdtje naar huis sturen met wat foto's.

Dank jullie wel en tot het volgende bericht.

Cheers!

• 24 Juni 2010 - 14:12

Tim:

Hey Derk, het avontuur blijft verdergaan! Zou zo lang mogelijk zoveel mogelijk van de wereld blijven zien, zolang de tijd (= geld) het toelaat! Veel plezier, maat!